INGEN TSUNAMI HOS OSS

så att ingen oroar sig..
vi fick höra om tsunamin när vi kom till denpasar flygplats men kom iväg som planerat till Singapore vid 5 tiden..
här är de än så länge inte utfärdat någon varning men vi håller oss uppdaterade och får se om vi tar oss iväg till Borneo nästa vecka. framför allt känns resan till Tokyo väldigt långt borta just nu..


glömde av att skriva tidigare att de faktiskt va en lite jordbävning även på bali natten till idag (fredag).. blev väckt av Alexander vid 1 tiden av att rummet skakade.. nyvaken som jag var blev jag mest irriterad och bad honom "kan du ligga still och SLUTA SKAKA SÄNGEN!!"

Kommentarer
    Maggan och Raymond

Åh vad skönt att ni slapp undan, håll er noga uppdaterade. Om ni åker hem tididgare så är ju vårt hus tomt, det är bara att flytta in.

kramar på er båda två!!!!

2011-03-11 ♥ 18:54:43
    Evelina

sååå skönt att allt är bra josse!! man blir lite orolig härhemma. Ta hand om dig!!!!

2011-03-11 ♥ 19:57:33 URL: http://lamu.blogg.se/
    Emilia

Skönt att ni e på trygg mark!!

2011-03-11 ♥ 20:21:40
    Jessica

Vad skont att ni kom ivag till Singapore! Sag att Kiki skrivit att det hade varit en jordbavning! Blev ganska glad att jag hade hunnit lamna Bali innan de iaf. Hoppas ni far det riktigt bra nu sa haller jag mig uppdaterad via din blogg :) Kram Jessica

2011-03-12 ♥ 02:44:01
    Jessica

Vad skont att ni kom ivag till Singapore! Sag att Kiki skrivit att det hade varit en jordbavning! Blev ganska glad att jag hade hunnit lamna Bali innan de iaf. Hoppas ni far det riktigt bra nu sa haller jag mig uppdaterad via din blogg :) Kram Jessica

2011-03-12 ♥ 02:44:38
    Caroline

Ååå va skönt! Tänkte så på er, satt & kollade kartor och googlade hur det såg ut för Singapore, men va skönt att höra!!! Kramar

2011-03-12 ♥ 08:32:12 URL: http://carolinenordens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback