BORNEO

nästa stopp på resan, Borneo.

igår kväll landade vi i Kota Kinabalu. vi blev glatt överraskade då vi läst och fått för oss att stan skulle vara super ful och sunkig men den känns än så länge riktigt mysig.. gick en snabbis på matmarknad innan de blev middag och sängen.. idag har vi tagit det väldigt lugnt. sovmorgon, starbucksfrukost och strosat runt i ett shoppingcenter.. vi har även fått tag på en lägenhet som vi ska hyra fram till nästa måndag en bit utanför stan. ska bi skönt med ett riktigt kök och kunna laga lite egen mat.. och en soffa att sitta i istället för hotellsängarna.




Kommentarer
    jennifer

mysmysmys!

2011-03-15 ♥ 12:12:40 URL: http://jennifer89.blogg.se/
    Bodil

Åh vad ni ser ut att ha det mysigt, jag bara längtar efter att lämna landet när jag ser dina bilder, tur att det inte är så jätte lång tid kvar!

Mys och Njut till tusen!

2011-03-15 ♥ 13:49:21 URL: http://bodil.blogg.se/
    Maggan och Raymond

Mysigt, Alex ser lite trött ut tycker jag.

2011-03-15 ♥ 18:20:55
    Farmor

Men vilka fantastiska saker ni är med om! Tror ni att det går att acklimatisera sig i vanlig miljö igen efter detta!Ni är så väldigt välkomna hem igen!

2011-03-15 ♥ 21:06:27
    mamma

härligt med egen lya:)mailar kontouppgifterna, håll koll på uds hemsida, ser inte så bra ut just nu så passa på att njuta allt ni kan, såg att det blev en ny klickklic:)hihi pussar&kramar till er båda

2011-03-15 ♥ 22:10:01
    Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 ♥ 00:28:47 URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback