BILDER FRAN NAI HARN

vi ar som sagt ett gang pa 10 personer har for att fira fodelsedagar och njuta.. alexanders familj + en familj till. och igar kom stora overraskningen. maggan och raymond (alexanders mormor och morfar) stegade plotsligt in pa varat hotell som en stor surprise for bade alexander, daniel och madde.. riktigt kul att se deras forvanade miner och ratt skont att inte behova halla den hemligheten langre da jag vetat om det sedan augusti.. =)
imorgon drar vi vidare ut till racha island.. sen vidare till kamala pa fredag kvall..






och sen lite mat jag tror du skulle gilla evelina..?

Kommentarer
    Evelina

Sååååå himla fint ni har det bästaste!! Blir så glad när du bloggar :)



och MUUUUMS på maten alltså. Haha, yayas nästa för oss som hänger kvar i vinterkylan i norge :P

2011-02-01 ♥ 14:02:08 URL: http://lamu.blogg.se/
    Emilia

ÅÅÅ vilket jävla vatten!! Jag kommer över direkt!!!

2011-02-01 ♥ 15:19:21
    mamma

kan inte annat säga än att det suger i semesterlustan,dvs med sol&bad.överraskad över att "bergen" ligger så nära havet, det kanske blir en thailandsresa i alla fall någon gång i framtiden.här fortsätter plusgraderna några dagar till, minus och snö lovat till helgen:)hälsa alla, alla hälsar

2011-02-01 ♥ 18:09:23
    jennifer

ne, jag är inte alls avundsjuk!

2011-02-01 ♥ 18:16:06 URL: http://jennifer89.blogg.se/
    Anonym

ÅÅh vad jag är avundsjuk! Såå vackert.

Saknar dig nu, puss och hälsa alla.

2011-02-01 ♥ 18:55:57
    Josefin -Happy Days-

Ser ut som ni njuter i fulla drag, härligt!! Ta med sommaren hem sen. ;-)

2011-02-01 ♥ 20:00:13 URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
    katrin

det ser heelt underbart ut!! hehe hälsa stort tack för hälsningen, vad gullig han är! :) Ha det toppen!! Kramar

2011-02-05 ♥ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback