DAG 10 – DET HÄR HADE JAG PÅ MIG I DAG

utmaning - 30 dagar

jag känner mig inte helt bekväm i det här att fota "dagens outfit" så de blir förmodligen första och näst sista (ser att de kommer en till på dag 14..) gången ja berättar om vad jag har på mig..

så här har vi "huvud, axlar, knä och tå knä och tå"...

trött fejs med mascara på - svart skjorta, halsduk (kallt på kontoret) och halsbandsberlock med systrarna i - gråa cheep monday brallor -  bruna jodpush och stickade sockar från farmor (åter igen, kallt på kontoret)...



imorgon - dag 11 - mina syskon

Kommentarer
    Josefin -Happy Days-

Jo jag hade nog förträngt det mesta jag med ur pinsamma händelser från förr, men jag gav det 2 dagar så poppade ett av dem fram. ;-)



2010-11-24 ♥ 22:05:10 URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
    Evelina

Jag avgudar dina kängor josefin!!

2010-11-25 ♥ 09:50:41 URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback