DAG 06 – MIN DAG

utmaning - 30 dagar

om det här temat skulle ha legat på en annan dag skulle det definitivt ha blivit intressantare.. men vi kör ändå..

det blev en skön sovmorgon ändå fram till 10 tiden. och sedan dess har tvn stått på heeeela långa dagen. vinterstudion har äntligen dragit igång så vi har tittat på skidåkning hela dagen! världscupen i gällivare - 10 km damer - 15 km herrar.. sen king of style 2010 snowboard och skidor.. vid 4 drog jag bort en sväng till mekaniska för en fika med linn som är i stan över helgen men sen har de mest blivit dator och tv resten av kvällen.. inte intressant allt..



imorgon - dag 07 - min bästa vän


Kommentarer
    Emili

Tänk att jag visste att du satt o kolla på skidor! Pappa berättade att jag åkt längdskidor just där i gällivare! 1 mil!! 2 timmar tog det. haha jag var ca 12 bast....

2010-11-21 ♥ 09:05:56
    Abdirahmanagathe

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2011-09-29 ♥ 12:22:15 URL: http://abdirahmanagathe.blog13.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback