DAG 03 – MINA FÖRÄLDRAR

utmaning - 30 dagar

kan hända att de här inlägget blir very cheesy, men de är ju lättare att ösa beröm och fina ord över andra än sig själv.. så, mamma & pappa, mina stjärnor, i lööööv you..

under mina första år växte jag upp tillsammans med min mamma. de vad bara hon och jag och de gör henne till den absolut viktigaste, bästa och närmaste personen jag har. hon är stark, klok och självständig.. har alltid funnit där, ställt upp, tillrättavisat, stöttat och lyssnat.. och med facit i hand har hon alltid gjort allt för att jag ska ha de så bra som möjligt även om jag inte alltid uppskattat de just i stundens hetta.. hon har visat villkorslös kärlek och jag har nog aldrig skämts så mycket som de gånger jag gjort min mamma ledsen eller besviken.. hon är småtokig i kartor, mästare på pyssel och väldigt stark i armarna.. hon får skrattanfall så tårarna sprutar och hon sydde upp hela min balklänning och jag minns inte ens att jag sa tack.. det här är den personen jag beundrar allra mest.  
 
även fast jag aldrig bott med min pappa eller haft kontakt under perioder har vi idag fått en väldigt fin och kärleksfull relation.. han har gett mig tre underbara systrar som jag älskar otroligt mycke och jag känner mig alltid välkommen dit.. han har en underbar syster som jag spenderade somrarna hos när jag var liten och mycke av mina kreativa och estetiska gener kommer garanterat från honom.. han är en fantastisk knivmakare, en hejare på matlagning, skidor och annat hantverk.. och sen har vi lika korta tår..
 

imorgon - dag 04 – det här åt jag i dag

Kommentarer
    Josefin -Happy Days-

Så roligt att du med tog dig an utmaning, jättekul o läsa! :)

2010-11-17 ♥ 11:47:37 URL: http://landhagen.blogg.se/happydays
    mamma

:)<3P&K<3

2010-11-17 ♥ 21:41:18

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback