PÅ HUK

de har varit riktigt riktigt varmt idag så det blev bara snabbt hem efter jobbet och sen ut med bussen till huk. middag och svalka sig lite med ett dopp..
de va rätt skönt i vattnet så jag, emilia och dan trottsade vågorna och simmade hela vägen ut till flytbryggan.. de gick bra, tills jag på tillbaka vägen upptäcker en rätt stor manet guppa runt bara några decimeter bort.. och eftersom jag inte vet skillnad på brännmanet och vanlig manet fick ja nästan mer panik än förra veckan med fästingen.. men ja lyckades simma ifrån den i alla fall..

imorgon blir det bara halvdag på jobbet, sen göteborg! tjohoo


Kommentarer
    Evelina

Hääärligt med mys & bad :)



Det låter som en bra helg! Trivs du med dina kollegor då? (:

I helgen ska jag umgås med min vän anna som du träffade, & annars ska jag träffa familjen.



Jag har en del träningar, men en fika i solen kan jag absolut trycka in :)

2010-07-02 ♥ 08:45:10 URL: http://lamu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback