EMMA-KVÄLL

vaknade för säkert 6-7 dagen i rad med huvudvärk.. varför är de så? trodde de skulle bli en tung dag men den gick förvånansvärt lätt.. efter jobbet mötte jag upp med min gamla sambo emma för lite snack och umgänge. började med god thailändsk middag på nam fah.. vidare en sväng på en liten julkonsert och sen avslutade vi kvällen hemma hos henne.. så trevligt så! hon är en sån man alltid får skratta med och vi har mycke kul att prata om men ändå hittar vi aldrig tiden till att umgås..


Kommentarer
    jennifer

ett boktips! om du inte redan läst den,

ro utan åror av Ulla-Carin Lindquist.

en otroligt fin bok, men varnar för mååånga tårar.

2010-12-16 ♥ 10:12:24 URL: http://jennifer89.blogg.se/
    Evelina

myskväll :)



nej, alltså, jag var ensam i oslo igår :) väldigt koseligt! men blev väldigt sugen på att åka, så jag ska nog försöka få till det under julen!

när åker du? Lördag? PUSS

2010-12-16 ♥ 10:20:06 URL: http://lamu.blogg.se/
    Emma

Tack fina du før en mysig kvæll..:)

2010-12-17 ♥ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback