DAG 28 + DAG 29

utmaning - 30 dagar

vi tar två på en gång, pang på bara.

det här saknar jag
jag har saknat min familj så de gjort ont i hela kroppen. saknat att ha de nära och leva i en vardag med dem.
MEN efter att vi bestämde att vi ska flytta till åre har saknaden släppt och övergått till längtan, vilket är betydligt mycke lättare att handskas med..
+
mina ambitioner
att hinna åka skidor nästa vecka.
att leva så lyckligt som möjligt.
att blir mer allmänbildad.
att skriva snyggt.
bli bättre på att laga mat.
få ett mysigt och välkomnande hem.
bli en bra mamma.
hitta ett jobb jag brinner för och som gör mig glad.

bilden har inte så mycke med texten att göra, mer än att ja längtar efter en vardag med familjen på bilden, och vad är mer vardag än att borsta tänderna tillsammans?


foto: alexander


Kommentarer
    Denise

Vilken fin blogg :D

2010-12-16 ♥ 15:47:34 URL: http://crazynisen.blogg.se/
    Josefin -Happy Days-

Vad fint skrivet om båda, o bilden var ju klockren, humor! :-D

2010-12-16 ♥ 21:44:54 URL: http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback