DAG 17 - MITT FAVORITMINNE

utmaning - 30 dagar


det är svårt att komma på ett favoritminne från hela långa livet för de finns så många små stunder som varit underbara på sitt sätt så jag begränsar det till senaste året..

mitt favoritminne från 2010 är semestern. alla veckor va roliga med bäst va ändå veckan på rhodos..  allt på den resan var helt toppen! och en av sakerna jag minns bäst och som också får bli mitt favoritminnet är när vi en av dagarna var ute med en segelbåt, satt och dinglade med fötterna utanför kanten och sa
"de är DEN HÄR STUNDEN vi ska tänka tillbaka på sen när vi är hemma och de är grått och kallt ute"...



imorgon - dag 18 - min favoritfödelsedag


Kommentarer
    Emilia

Och det är mitt favouritminne också=) Helt underbar resa! Det gör vi om nästa år, slutet av augusti när vattnet är som varmast....

2010-12-01 ♥ 16:44:14
    mamma

-va´kul med snöflingorna som smälter i det varma vattnet,-härligt med värme,vi har minus 20.

2010-12-01 ♥ 19:07:11

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback