GRATTIS PATTE

Patric Nyberg är en underbar människa, klok, mysig och otroligt intressant på alla sätt och vis..
Idag fyller han 28 år.. eftersom 28 år låter ganska mycke började jag räkna baklänges. och kom fram till att vi har känt varandra ganska länge nu.. jag minns inte helt när vi egentligen träffades första gången men det var hemma hos emma på farmen. förmodligen 1999 eller 2000.. och på den vägen är det. snart 10 år av vänskap och SÅ många roliga minnen jag har med den killen. allt från festivaler, skidåkning, resor, 100-tals av middagar och myskvällar.. TACK för att du är min fina vän och stort grattis på födelsedagen!!

Kommentarer
    Caroline Andersson - LovelyC

Taack för de lite i efterskott :D Ja fort gick det hihi.

2009-11-03 ♥ 13:56:51 URL: http://lovelyc.blogg.se/
    Foto i norr - Marie

Hejsan. Gillar 1:a bilden den var läcker och jag undrar vad killen tittar på??

2009-12-02 ♥ 11:33:23 URL: http://fotoinorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback