neee du tack, inge dating här inte..

titt som tätt tittar de in ovälkommna säljare här på jobbet. flest gånger har de varit de som vill sälja tavlor..  ni vet sånna som kommer med en hel trave under armen och vill visa upp varenda litet konstverk. ja fick besök av en sån kille förra torsdagen. han va från israel, hade långt hår i knut och ja suckade redan när ja såg honom komma i trappan.. ja lyckades ganska snabbt vänligt (i alla fall lite) men mest bestämt skicka ut honom.. NO NO, NOT INTERESTED!

snacka om högljud suck när jag idag ser honom komma upp för trappan IGEN. tamme tusan vilken trög jäkel! tänkte jag. innan han fick mig att helt tappa hakan och bli smått generad.. han ville inte visa några tavlor utan kom tillbaka för att bjuda ut mig på date.. DATE.. ja men jahaaaaja.. jag tackade såklart nej, ja menar dating har ju aldrig riktigt varit min påse..

Kommentarer
    sandi

ahkey, alltid en början! scrapbooking är ju en ganska dyr hoppe, sen går det lite periodvis.. iaf för mig. det är inte allti man har suget. fast så är det nog med det mesta ;) ha en fin dag!

2009-05-05 ♥ 15:23:41 URL: http://www.sandili.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback