slappslappareslappast

hela historien med passet och ambassaden slutade fint igår. alla datorer och kameran fungerade när ja kom tillbak på eftermiddagen.. jag såg livrädd ut på bilden och min signatur såg ut att vara skriven med vänster hand. meeen, va gör de.. 

och mitt bland alla människor som va där för att rösta satt samuel och johan, nyss anlända till oslo för lite sommarjobb. Tummen upp, för samuel och johan är min favorit kockar nummer ett utan tvekan så ja blev på stålande humör. god mat, hallelujah!

sen åkte vi hem, åt mat , åt grönsaker, åt glass, åt mackar och kollade 6 avsnitt av norska paradise hotel som är vårat nya beroende. Alltså, BRA kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback