fula foten

ja kan inte låta bli att nästa skratta lite och skaka på huvudet åt mig själv över mitt lilla snubbeläventyr i helgen. för de hela känns bara så typiskt. ja har ju som rammlat och stukat foten i trappa förut kan man säga.. men men. nu är den i alla fall ful som fan men de känns mycke bättre redan. ja kan stödja rätt bra på den, de är bara de att den är så svart över allt.. ska ta mina kryckor och hoppa till jobbet från och med imorgon i alla fall. för de är ju faktiskt pisstråkigt att ligga i sängen hela dagarna..

looks like an elephant oh yes.

Kommentarer
    schodidoo

men fyfaaaan! jag lider med dig! HOPPA LUGNT!

hooors om midsommar snart vaa pusss

2009-06-16 ♥ 19:44:11
    Kakan

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ! :|

2009-06-25 ♥ 10:41:56 URL: http://kakan.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback