mys pys

i natt sov vi fösta natten i vår nya lägenhet. och vilken jäkla drömsäng! eller så va de bärandet och släpandet på lite lådor som tog ut sin rätt. men ja hoppas att de va nya sängen som va något extra... ska fortsätta packa resten av grejerna ikväll och fixa och dona lite..

i övrigt har ju robin dragit på charter till sunny beach(!!!) fullt ös medvetslös brukar väl vara ett moto för det resmålet? Gleder meg skikkelig till att se lite fina semesterbilder och höra historier när han kommer hem...

Kommentarer
    jenny

Va mysigt! :)

Nu har vi en 90 madrass i en månad. Vad har du för säng? Kan ju höra med min andra part, och med de som bor i det här kollektivet om de vill ha kvar den sen :)

2009-07-30 ♥ 10:31:29 URL: http://detvackra.blogg.se/
    Anna Bladh

Jag tror på att du klara det allfall! Nej men fan vad ni ska resa när jag kommer! Iof flyttar jag ju snart så då lär vi ju ses en del allafall, kan man hoppas! Ha det så bra på resan och ta hand om Robin när han kommit hem!

2009-07-30 ♥ 13:29:49 URL: http://annabladh.blogg.se/
    jenny

120 är det bara madrassen då eller? Ska bara höra med mina room mates om det är nån som vill ha den när vi flyttar om en månad :) Ja ska ta en svängom till Golds. Va lite dyrt där, men testa måste jag ju göra. Jag är ju lite inne i den där svängen :P

2009-07-30 ♥ 13:51:27 URL: http://detvackra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback