2009, JULI - DECEMBER

jag är inte ensam om att tycka att tiden går fort, och det senaste halvåret har verkligen flugit iväg..
ikväll firar vi slutenav 2009 och början på 2010 med middag och fest i goda vänners lag..

här kommer bildet på resten av året. juli-december

JULI,
vi drog ut i skogen och tältade, spederade fyra fina dagar i london, gick på fotboll, hälsade på i nyköping och flyttade till tollbugata.



AUGUSTI,
stockholm, nyköping och en fanastiskt vecka i öregrund tillsammans med martin och emilia.


SEPTEMBER,
mer semster. jag och mamma åkte en vecka till turkiet/marmaris och bara slappnade av.


OKTOBER,
birthdaymonth!jag fyllde 23, P-O fyllde 50. vi åkte på fisketur till trångsundet utanför trondheim.


NOVEMBER,
hela november är som i en dimma. ja tror att det regnade mest hela tiden.. eller?


DECEMBER,
har varit en härlig månad. advent och förberedelser inför jul. och sen hemresan. en vecka med familjen, lite skidåkning och massor med mys..


Kommentarer
    Hanna Montana

Vilket fint år du har haft!! Din blogg är den bästa, nu har jag köpt en iPhone till mig själv så nu ska jag bli bra på att uppdatera... Det ska bli mitt nyårslöfte! ;) gott nytt år nu min kära! hoppas ditt 2010 blir minst lika bra som det här året! Puss

2009-12-31 ♥ 13:22:13
    Maggan

Vilket härligt collage du har gjort. Kul att se allt du och Alexander har varit med om. Ha en trevlig sista kväll på 2009 och krama Alex från mig och morfar.

Kram Maggan

2009-12-31 ♥ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback