finally fredag, hurra hurra!

hela veckan har släpat sig fram men nu är det i alla fall fredag. och ja tror minsann att de är en fantastik sådan.. jag vaknade utvilad och trotts att jag gillar alexanders tandgnissel och knuffande är de nästan lite skönt att sova själv ibland. jag missade första bussen med 30 sekunder MEN de gjorde inget för ja hittade ett trådlöst internet att läsa lite tidning på. plus att de gjorde så jag mötte cibbe på helsfyr. ja hade fått massa med mera lön än jag förväntat mig på kontot. och vädret visar mellan 16-20 grader i en vecka framåt, med soooooool!
japp, de är en bra dag.
TUMMEN UPP!

Kommentarer
    mamma

samma väder här. 15 gr i skuggan och stor sol. Imorgon blir det nog sista utförsdagen ogrillning. Nu åker jag på lunch P&K

2009-04-24 ♥ 12:11:30

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback