påskeferie 2008

jaha, så var påsken över för i år. i vanliga fall brukar påsken innebära någon dags ledighet (om man har tur), en invasion av fulla norrmän i åre på skärtorsdagen och kanske om man har tur någon fin solig dag i backen..

men inte i år. ja åkte på nitlotten att jobba påskafton, som förövrigt är den enda dagen något har öppet under påsken i norge.. det vill säga ledig torsdag fredag söndag månag (+ även tisdag för min del) kunde alltså varit hemma i nästan en vecka om de inte varit för den där äckliga lördagen, då ja fick stå själv i butiken i 5 timmar. tjihoo..lyllo mig.. TUR att Tove hade vägarna förbi.

våran helg fick då istället bestå av två rediga fyllor, monopolspelande och filmtittande (då vädret var förjävligt) en promenad och ett restaurangbesök.. de va kul.

over and out.
image490
ps. jag har fortfarande hosta och sitter inne med världens oskönaste whiskyröst. inte lyllo mig. ds.

Kommentarer
    N a d i n e

Ajdå, hoppas du kryar på dig snart!

2008-03-26 ♥ 01:06:36 URL: http://enterthecircus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback