söndag

igår dansade jag så myckat att jag tappade min nya kamera i golvet.
den gick sönder, men på något mirakulöst sätt lyckades ja laga den där på fyllan.

i morse va allt frid och fröjd och den funderade som vanligt. men helt plötsligt när vi sitter och
tittar på bilderna går minneskortet sönder, typ. så alla bilderna försvann.
så nu sitter jag och surar över att ja inte la in bilderna på datorn direkt.
ja han ju se hur roliga och underbara de va innan allt bara försvann.
borde ja inte bara sitta och vara glad över att kameran i alla fall fortfarande fungerar?

Kommentarer
    Anonym

Jo det tycker jag. Du kanske borde skaffa rem./mamma

2008-01-20 ♥ 22:19:30
    Pederoda

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2008-09-22 ♥ 08:07:57 URL: http://pederoda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback