som små barn på nöjesfält...

från blå skulle jag och emma vidare till nationalteatret..
vi bestämmer oss för att taxi känns som ett bra alternativ.
grabben i taxin ville ha 140nok... de ville vi inte betala..
så vi skrapar småpengar och säger att vi har 70....
han ler..

taxigrabben: okej, men då måste du säga efter mig... högt..
emma: visst visst
taxigrabben: vi har inga mer pengar
emma: vi haaaaar inga mer pengar
taxigrabben: det här är ingen svarttaxi
emma: det här är INGEN svarttaxi..
taxigrabben: okej, men då kör jag er FORT..!

sen startade resan och ja skulle tippa på att den varade i ungefär 45 sekunder..
jag har aldrig i hela mitt liv åka en karusell som ens gått så fort..!
vi skrattade och hejade på som små barn där bak i bilen...
faktiskt måste ja nog säga att den taxi resan va kvällens höjdpunkt
även om allt annat också var fantastiskt roligt...!

Kommentarer
    caroline

ojojoj, vad fint du gjort här, möösigt som bara den ju ;D kramis!

2007-09-23 ♥ 22:45:25 URL: http://celandine.blogg.se/
    rocknrollstar

hey, vad kulig blogg.
vart jobbar du i norge?

2007-09-24 ♥ 00:15:20 URL: http://rocknrollstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback