Po.P på middag..

det blev en trevlig och lyckad middag igår.. en massa skratt, prat och god mat..
lite vitt vin, lite rött, lite baileys, lite strawberry dackery & några öl...
"och mamma som alltid sagt att man inte ska blanda olika spritsorter så där"


E: vi vill ha 3 baileys till efterrätten
P: och jag skulle vilja ha en strawberry dackery
E: DET VILL VI OCKSÅ HA!
servitören: jaha... men ska jag strunta i era baileys då?
E: Nejnejnejnej.. vi ska ha dom också.....!

och lite senare...

M: hörrni tjejer där borta, vi ser att de är lite kvar i era vinglas... ska ni inte ha de?
nähä inte..?! men då kan vi ta de! skicka hit alla slattarna..!

sen vinglade vi ner på stan...
Nu ska jag och jobba, jag är skiiiiiitpigg och har itne ont i huvudet alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback