mer smärta..

för lite mer än en vecka sedan köpte jag en ny sägn.. jätte nöjd blev jag och ååååhåå
så skönt ja skulle sova i den.. och visst gör jag det.. tror ja.. men varje morgon vaknar jag med
ont i nacken.. och de spelar ingen roll hur ja än försöker puffa upp kuddarna, platta till dem,
sova utan, sova med två.. ja vaknar ändå alltid med en nacke som känns som en avbruten pinne..
så nu blir frågan, what to do?
ja kanske måste ta in den där hemska smala madrassen igen och prova..
för när ja hade den va de aldrig några problem.. (förutom att ja ibland vaknade på golven då..)

Kommentarer
    Emreandrine

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-07-10 ♥ 12:11:47 URL: http://emreandrine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback