inga förväntningar på kvällen = en lyckad kväll..

jag har bestämt mig för att lära mig av förra helgens misstag och inte ha några förväntnignar (inte för höga i alla fall) och än så länge går de ganska bra..
planen = ingen, förmodligen hemmakväll med tidig nattning och inga godis eftersom ja känner att pengarna börjar sina igen.. egentligen dötråkigt.. men så måste livet också vara ibland..
resultatet = barnvakt hemma hos lotta, pizza, vin, popcorn, SVENSK TV! (tv överhuvudtaget!!!!!) och en stor och jääääätte skönt säng!


de är bara en sak som skulle kunna göra de lite bättre
någonstans i detta hus ligger de en mobiltelefon..
den är inställd på "ljudlös"... med vibrator, och de ringer tamefan hela tiden!
jag hittar inte telefonen så ja kan inte få den att sluta..
och efter att ha krypit ner i den supersköna sängen nu har ja ingen lust att resa mig heller..
men ja lovar.. är de i övrigt helt knäpptyst i ett hus för man de där "durret" otroligt tydligt!


Kommentarer
    Twenty 7

interesting site! cool design! To the author
respect and honour! :-)

2008-02-13 ♥ 08:31:10 URL: http://www.twenty-7.com
    Juliusmaiken

Nice security code. Does it work?

2008-09-08 ♥ 09:56:29 URL: http://juliusmaiken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback