pausa ett tag.. och bestäm mig!

fuck att tiden alltid ska rinna iväg när man behöver den..

igår bölade jag över att jag ville bortbortbort från åre. det var botten och jätte tråkigt när alla bara jobbade/tränade.. det var ungefär samma panik som när ja bestämde mig för att åka TILL åre förra lördagen.
de gick liksom inte att vänta de måste handlas/åka/bort NU! dessvärre var alla biljetterna slut. så jag fick snällt sitta kvaroch vänta till idag.. imorse när ja vaknade fick jag något form av panik igen. nu va tiden för knapp och ja skulle inte hinna de ja tänk innan ja skulle iväg. ja han i alla fall luncha och träffa några sista vänner..  

och nu är ja tillbaka i oslo igen. ensam hemma. grannars spelar dålig musik. ja orkar egentligen inte alls jobba imorgon och foten värker som bara den för att ja gått allt för mycke på den idag..
ja känner mig spyfärdig/svimfärdig & småfull på samma gång.. ingen vidare känsla..

nu vill jag tillbaka till åre..!

Kommentarer
    Stina

OCh jag vill ha tillbaka dig hit. Saknar dig redan! Snön som fallit har redan tinat bort, en liten ynka del kvar ''/ kommer säkert inte komma någon mer, förrän efter julafton. Grön jul i år med? puss å kram !

2007-10-14 ♥ 14:53:53

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback