chock!

jag tror jag smäller av..
bostadsbristen i åre, de är finfina grejer de.. och vill då få tag på ett förstahandskontrakt,
då ska du se till att ställa dig i kö.. länge länge länge innan du planerar din flytt!
loggar då och då in på årehus hemsida för att kolla utbudet.. vilker bruklar se ungefär lika ut alltid.
kanske 1-3 lägenheter i åre.. några i järpen och kanske en i mattmar..
gissa då om ja ramlade baklänges när jag idag tittar in och de står 44 lediga lägenheter I ÅRE!
de har tydligen smällt upp två hus på årevägen 136.. otroligt.. fast de gäller ju samma
sak med priserna.. otroliga..
åh så ja gillar vår lägenhet här i oslo.. de är billiga grejer de!
image448

Kommentarer
    Bodil

Josefin, jag vill också till norge och jobba!!

2007-10-07 ♥ 00:57:14 URL: http://bodil.blogg.se
    patrik

flytta till ösd då. hehe. kul skämt.

2007-10-07 ♥ 13:04:44 URL: http://cheesybastard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback