tjejsnack

Veckans frågor från tjejsnack

Vanor & Ovanor

· Nämn en vana du har, något du gör varje dag? skriver ner i min kalender vad ja gjort på dagen
· Vad har du för ovanor? jag är en otroligt dålig förlorare, jag är hyffsat bra på att när jag disskutera (med ex. Per) blir sur och vrång och stänga in mig i sovrummet och säga "nu vill jag inte prata mer om det här..!" jag glömmer ganska ofta mat framme så den bli dålig..
· Nämn en vana du skulle vilja att du hade.  jag önskar att jag kunde börja diska direkt efter maten istället för att skjuta upp och skjuta upp det hela tiden..
· Vad för ovanor stör du dig på hos andra? nagelbitande, felfinnare och folk som blinkar försent eller är allmänt dåliga i trafiken..
· Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag? inte som ja kommer på, men om man frågar någon jag bott med så finns det säkert en hel hög..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback