honestly

image252
åh, så jag älskar den låten, och bethany...! mmmm...

igår kväll blev de ännu en hemma kväll i soffan.. (ingen utgång sedan i lördags.. what's up med de..?) 
kvällens sällskap blev tobbe och de va trevligt.. han är en kul kille! efter ett tag ramlade även fia hem och hade massormassor massor att berätta om kvällen.. munnen gick i ett, leende till öronen, sen pang..
tre sekunders sömn på soffan, och så upp igen..!
"-nej, du får inte sova.. va vaken med mig.. jag är inte trött!"
åh va ja älskar den tjejen! roligare är nog svårt att hitta..

Kommentarer
    AnnaF

Hej! Jo, tack det är bara bra med mig.. skönt att vara hemma i sverige. Hur är det med dig? Jobbar du fortfarande på hemslöjden? det går inge bra för mig med den här sidan, haha, jag är riktigt dålig nu efter sex månader av isolering från omvärlden :)

2007-03-30 ♥ 14:16:00
    karro

Okej.. såhär är det va. Brooke + Lucas = FEL
P. Sawyer 4 life!!!

2007-03-30 ♥ 23:23:11 URL: http://www.aspholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback