söndag

söndag och ledig..
har åkt skidor..! äntligen duktig och tog mig ut. förmiddagen spenderades i björen med småsystrarna och pappa.. kallt men kul.. sen blev de några åk borta i rödkullen och olympia med fia.. också kallt men kul..

har även skaffat fram en ny tv.. vilket gör mig glaaaad! inte för att jag kollar så mycke på tv.. men alla fall..
den är stor och bra att ha när man vill ligga i sängen och kolla film eller annat bra.. för den galma va verkligen inne på sista programen kändes de som.. fjärren hade slutat fungera också.. super jobbigt att behöva resa sig för att höja/sänka /byta program.. kanske är därför ja inte kollar så mycke tv..?
men men, nu väntar ja bara på att de ska komma några starka och bära in den från bilen åt mig.. inte en CHANS i världen att jag ger mig på de själv.. för att tappa den på tån skulle ta livet av mig!

om någon timma ska ja iväg till panget och äta lite middag me tove och fia.. myyyyys!
ja älskar att inte äta själv.

Kommentarer
    Anonym

Hey! Ne, blev inget dippan. Blev jobb, bio i östersund och upphämtning av Kim på stationen. Sen idag så vaknade jag självklart supersjuk och döende. Jag vet snart inte vars jag ska ta vägen med alla sjukdomar. Buhu! Hur var dippan då? Hit or no hit?

2007-01-29 ♥ 22:49:39 URL: http://lottch.blogg.se
    Vincenttiril

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2008-12-02 ♥ 08:56:49 URL: http://vincenttiril.3steps.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback