lördagen i några ord..

ska på ett snabbt och enkelt sätt sammanfatta gårdagen..

började med att INTE gå upp och tvätta.. jobba några timmar.. middag med tove på panget..  (tjatar på tove att gå ut med mig.. tjat tjat.. tove säger nej.. jag börjar dricka lite öl själv..) fortfarande kvar på panget, blev lite pokerspel.. (jag åkte ut som nummer två.. kul att sitta och kolla på resterande 6.. neeeej!) ringer johan, han (och några till på ovalen) ska ut.. bra! delar en taxi med daniel och åker till 37B.. där är de bara johan som är kvar på förfest.. (och rasmus som ligger utslagen på köksgolvet..) jag och johan går på dippan och möter upp med frida, axle, david och putte.. dansar, dansar, dansar och så..  går till kebaben och köper kebabmacka och strips.. går till ovalen.. äter.............. somnar! vaknar runt 10-11 och ramlar hem..

idag har jag alla fall tvättat..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback