tisdag

vill påminna mig själv om att det är efit-dag imorgon..

idag har dagen gått ganska fort.. vilket ju är skönt.. men nu vill jag bara hem och fortsätta mitt tittade på
one tree hill.. igår strecktittade jag lite så nu ska de börjas på säsong 3.. att jag skulle bli en sån serie-tittare, de trodde jag aldrig.

karolin va ju här i helgen! och tjena va ja älskar att umgås med henne.. hon är verkligen bland de roligaste och bästa som finns..! de blev en massa snack, skratt, minnen från förr och fikande..
lördag på bygget & tvårum&kök, söndag på dahlbom och åter till tvårum..
KOM HIT SNART IGEN ÄNGEL!

Kommentarer
    karro

Ja jag kom på att den saknades... Men det löser sig.

tack för alla fina ord du skrivit. saknar dig

2007-02-13 ♥ 21:16:06 URL: http://www.aspholm.blogg.se
    karro

Ica är bra. Äta dubbelt också. MSN! puss

2007-02-14 ♥ 21:04:23 URL: http://www.aspholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback