skidor,puckel,karolin!!!!!!!!

128731-175 
idag blir det lite skidåkning och kolla störtlopp med frida..

sen blir det även puckeltävling här i åre..
missa inte!
Mogul Manifest

underbara fina Karolin är i byn i helgen!
och de ska bli såååå kul att träffa henne igen!
de är allt för sällan. nu har vi inte träffats sedan
jag va ner till oslo i november.. vårt brevskrivande
har också lugnat sig en del nu på slutet för de har varit
så mycke annat, vilket betyder att vi har massor massor
massor att prata om! åh va ja älskar karolin!


Kommentarer
    Anonym

Va kul att karro kommer hem! du måste hälsa henne HUR mycket som helst!! Du fick ju bra väder idag..inte så kallt som alla andra dagar, skönt! Jag jobbar men har sett sjukt mycket roligt folk idag. Melody club, Anja och Andreas Andersson (fotbollsnissen) det är inte varje dag jag har så kul på jobbet =)
jobbar du kvar på stationshuset?
Kram

2007-02-10 ♥ 16:11:22 URL: http://moajohannab.blogg.se
    lotta

Hur var det igår på tävlingen? Och efterfesten? ;)Jag låg hemma och såg på melodifestivalen.. hah, jag håller på att bli jättejättelat! Idag har jag bestämt ska bli min sista sjukdag! Imorgon går jag till jobbet även fast jag har 90graders feber. Sitter och ser på störtloppet nu och äter sockerkaka till frukost. :D Men fy vad jobbigt, bor ni i samma lägenhet nu när han är hemma? :( Det hade jag inte klarat av. Du, hur gör man om sin blogg så snyggt som du och carro har det? Jag suger verkligen på datorer. :( Boho

2007-02-11 ♥ 10:41:25 URL: http://lottch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback