samla på saker..

idag träffade jag på en kille med en något udda (alla fall i mina ögon) hobby..
han samlade på pennor och kom in på jobbet med en stor påse..
så säger han "hej, jag.. eeeeh.. skulle vilja byta.." jaha tänker jag.. fel storlek eller vadå?..
"jag samlar på pennor, ska vi byta!" säger grabben och sträcker sig långt in på disken och grabbar tag om de tre pennorna som ligger där.. "ska kolla om ja har någon av de här.." sen börjar han studera pennorna noga.. jag börjar gapa och känner hur skrattklumpen växer i magen.. "dom här vill jag ha, du kan få.. eeeeh.. tre sånna här. för dom har ja många av.." säger kille och räcker mig en annan penna..

oooookej.. ja samlade också på konstiga saker som liten.. eller konstiga och konstiga.. typ sudd, kapsyler och spice girls bilder.. men vadå.. vuxna karln som gick runt och bytte pennor på affärer.. haaaallå?

Kommentarer
    karro

HA HA HA. Jag fucking dör

2007-02-15 ♥ 23:28:05 URL: http://www.aspholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback