onsdag

idag är de onsdag och sista dagen i februari.. helt sinnes!

igår hade vi en trevlig utgångs kväll..!
började lite smått med liten förfest på ovalen, vidare till
dahlbom för en öl.. och sen bygget.. dansade hela kvällen
och hade kul kul..! påvägen hem hittade jag och frida
igen camilla och fia som va ute på ett uppdrag..! en kupp!
ja älskar kupper och den här gången fick vi oss ett riktigt gott skratt...!
vidare till max där jag och fia (fattiga som vi är) fick skrapa ihop de absolut
sista kronorna i pånboken för att få oss en matbit.
hem till ovalen, äääääta prata skratta sooooooova!

och nu har vi spanat in en ny kupp..!
farligt utsatt men ack så bra!

Kommentarer
    caroline

japp det ska jag ha! :) vi får verkligen styra upp nåt när jag kommmer hem igen!! :D ha d så braaaa! kram!

2007-03-02 ♥ 09:48:13 URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback