lördag

så va de helg.. igen.. snart är de väl sommar också.
idag va ja på lite jobb, ganska bra med folk idag (dock INTE under slalomen då alla begav sig till backen för att bevittna fiaskot med alla uråk..) sen blev de liten vända på byn.. bokade klipptid till nästa vecka.. får se om ja fegar ur och bara klipper lite den här gången också eller om ja står på mig med att de ska SYNAS lite förändring alla fall.. sen har ja haft en tvätt/kolla melodifestivalen&vm-extra kväll.. ingen höjdare men väldigt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt..

orkade inte ta mig upp till backen och kolla på skistar invitational utan ja passade på att åka på ica då för ja tänkte att då borde de ju vara lite folk där.. och oj så rätt jag hade.. men TJENA va med bilar! de har ju pratats massor om kaoset i åre och inga parkeringsplatser mm.. men de är nu ikväll som de verkligen varit på riktigt.. för er som vet vart jag bor.. de va bilar hela vägen från tott ner till korsningen! de va bilar på HELA glasbergsparkeringarna.. de va bilar nere vid st olofsgården, vid kyrkan... över över ÖVER allt var de bilar.. (förutom i parkeringshuset, där va de tomt vilket va tur för mig..) sen hörde ja på vm-extrat att de varit 20.000 och kollar.. kan de stämma? isåfall är de ju inte konstigt att de va mycke bilar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback