bortglömd bild..

128731-196 
idag när jag tittade genom mina bilder på
mobilen hittade jag en härlig bild jag helt
glömt bort att ja hade, eller ja visste nog inte
att jag hade tagit den över huvud taget..

camilla och trädet.. vilken kväll..
förjäklig..! och så slutar de ändå så
roligt med detta underbara fina träd..





haha, nu fick jag ett sånt där hel-oväntat samtal
från någon som ringer då och då för att checka läget
och få en att längta tillbaka till något som fanns för länge sedan..

igår ringde patte ett sånt samtal.. och då fick jag den där lyckliga känslan också..
även fast de inte va så länge sedan sist.. men ändå.. härlig känsla att veta
att någon ringer bara för att höra hur de är, inga baktankar eller så..

Kommentarer
    Casperyvonne

Thank you for the informative website

2009-03-11 ♥ 14:26:30 URL: http://webcomnetworks.com/casperyvonne

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback