sönderstressad av stan

varför har ingen förklarat för mig att julafon är om mindre än en vecka?
ja är inte beredd, färdig, redo... har varut ute på massor av julklappsshopping.
men nu när ja tittar efter verkar de bara ha blivit presenter till mig själv...?

ja hatar stress och för mycke folk.
och en sak vi har gott om på jobbet just
nu är just stress, och för mycke folk,
och för lite personal.

igår kom ja hem vid kvart i 10.. va är de för tid att komma från jobbet liksom?
ja va så trött och less att ja stängde in mig på rummet och grät..
jag är en mes.

de här va ett deppigt jäkla inlägg..
im feeling lika a surfitta.

Kommentarer
    Gooodamerica

really good site!!

2010-09-07 ♥ 13:26:35 URL: http://www.gooodamerica.com

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback