ny kænslor..

sedan ja kom till oslo har ja hittat några nya kænslor hos mig sjælv..
den ena ær hat. ja brukar tycka illa om, eller inte tåla.. men nu har e gått så
långt att ja vågar kalla det hat. de størsta hatet och de som utløste det hela.. de ær Telenor..
Jag Hatar Telenor.
de ær de mest værdeløsa och otrevligaste føretaget ja har haft att gøra med.
de har ingen servickænsla, de håller inte sina løften, de behandlar sina kunder som skit.
bestæller man en vara/kænst och blir lovad att "jo, mne de tar si och så lång tid" så visst.. man lægger
væl på någon vecka redan från børjan før inte brukar sånt gå fort heller.. men VA FAN! de kan inte ta hur lång tid som hellst.
att de sen skiter i att ringa och avtala tid som de lovat, de frambringar också hat.
att de sen inte ringer och meddelar att de inte har møjlighet att komma på utsatt dag utan de får ja sjælv ringa och ta reda på, de frambringar också hat.
sen att de skjuter upp de hela ytterligare en veckan
+ inte ringer och avtalar tid denna gång heller.. det gør att jag HATAR TELENOR.
nu återstår det att se, kommer de ringa på måndag morgon, eller komma førbi
innan klockan 11som lovat.. jag skulle gissa på att de går åt helvete med det också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback