matlåda

jag har med min något tighta ekonomi fattat grejen med att gøra matlåda.. tipptopp! sparar man massor på! (førutsatt att man kommer ihåg att ta med den till jobbet vill sæga)
men i førmiddags nær ja skulle gøra ordning min mat, vilket æven idag blev kycklingsallad med pasta hamnade jag i lite andra tankar.. i si så dær 45 minuter.. vilket resulterade i en något øverkokt pasta.. verkligen jætte øverkokt! men de va gott ændå.. och man svalde de snabbt.. jojo, de ær tipptopp med matlåda josefin!


och JOOOOOO, en sak till. jag ær så glad, jag ær så lycklig..
før två år sedan sa jag hejdå till miranda på frøsøns flygplats och trodde då att -det hær ær sista gången vi ses..
men så dimper det in ett meddelande på facebook.
"Josefin! I am coming to Norway next week"
åh, så jag længtar....! denna modiga flicka har både åkt till sverige lite så dær vind før våg, kina i två år.. och nu ska hon flytta till norge och jobba ett tag, det ær ju helt otroligt!


Kommentarer
    caroline

så himla skönt att d löste sig tillslut!! man får inte ge upp :D Du måste komma och hälsa på mig...ja kommer ha massvis med utrymme. Lyan e ju t.o.m. större än den i åre! :D När jag får pengar kommer jag till oslo!! kram!

2007-08-22 ♥ 16:31:22 URL: http://celandine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback