en fet jävla fest

128731-305alla de mystiska "26/4"  affischerna fick igår sin förklaring då åkarklubben intog werséns.. de kan man kalla "en fet jävla fest" precis som utlovat.. ballonger, serpentiner, live band, guldfiskar i handfatet och slaktare i baren.. och inte att förglömma, de underbara skumpartyt i källaren! jag tror nog att ja lätt kan kalla de för en av de topp-tre bästa festerna denna säsongen.. de va massor med folk, bra musik, mycke dans och ryktena går om en hel del urspårade fyllor.. själv gick jag skrattandes, lycklig och nerkyld hem i plaskvåta kläder och skor fyllda till bredden..
(och vaknade med en uppsvullen hals och täppt näsa.. de va de lättast värt!)

Kommentarer
    frida

faaaan va skoj d va!!! lätt en av den bästa festen i år!!!! gick även ja hem i dyngsura kläder, sov hos mika och när jag skulle ta på mig skorna på morgonen upptäckte mina små fötter att dom ej var riktigt torra......så fick sno till mig ett par för stora skor och sen gå till jobbbet....bakis? JA! snart sommarfest....ladda!!!

2007-04-29 ♥ 17:42:27

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback