söndag


pyssel-josefin har varit i farten och vardagsrummet ser ut som kaos..
men de är inte direkt någon ovanlig syn och de brukar försvinna efter några dagar..

ellen fyller år idag, GRATTIS!
i förrgår var det både magnus & fias dag
och imorgon är de pappa-po och jesper.
många födelsedagar.. jag gillar födelsedagar!

imorgon ska jag klippa mig, men ja har fortfarande inte bestämt hur.. kommer säkert inte göra
de heller förrän ja sitter där, och då blir de någon impuls.. (som ja inte alls är nöjd me 2 timmar
senare och så sätter ja upp de i tofs och ser ut precis som ja gör nu igen.. ) ja är inte bra på de där
med nya frisyrer. är för feg. hej och hå här kommer jag, lite sidbena och lång lugg. hängigt och trött.. 
gärna i en hästsvans.. kul tjej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback