lördag

blandade känslor idag.. känns lite tungt att gå och lägga sig, men hoppas på att de känns bättre när jag vaknar. håller på att bli sjuk också, hostar och nyser.. imorgon är det jobb på "peter&monika", hade hellre legat hemma i sängen hela dagen eller åkt skidor eftersom de öppnat i björnen i helgen, men de går ju inte för sig.. de får bli en annan dag..

var på make up rådgivning på kicks idag, för de fick man påköpet om man handlade för 250.-
kände mig som ett freak när man satt där i stolen och de samlades en massa människor
som ville titta.. men de va kul! kände mig lite som en fylld målarduk när ja gick där ifrån och den
vardags make hon la kändes plötsligt som världens fest make.. men de va nog bara jag..

är inne i en läsarperiod just nu. de är kul me böcker, och de är så skönt när man kommer igång..
då slukar man ju av bara farten.
senaste två va karin alvtegens "skuld".. och åh, va ja gillar hennes böcker. läs dem! och sen blev
det martina haag´s "underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också jätte bra)".. kul!!!
ikväll ska jag börja på "mossvikenfruar: chansen" av emma hamberg. får se hur den går..


godnatt & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback