tisdag

ahhhhhh!!!
jag flippar, jag är så dålig på att ta de lugnt i vissa situationer. som nu. tänkte att ja lägger mig i soffan och kollar på en film för att fördriva tiden.. för ovanlighetenskull letade ja fram en vhs som ja inte sätt på år och dar. och vad händer?! den går så klart inte igång direkt så jag får för mig att sladdarna inte sitter i riktigt. börjar böka där bakom i virrvarret av kablar och de är inte lite vill jag lova, per är nämligen sladd-fantast.. (det går sladdar till allt, överallt, fram och tillbaka, varenda apparat är så klart ihop kopplade för att få bra ljud/koppla ihop allt till tvn i sovrummet/från dvd till vhs till tv till cd-spelare till något jag inte ens vet vad det är..) ja lyckas självklart dra ut någon sladd så alla kanaler försvinner, en av sladdarna till en högtalare gick av.. och nu har ja ingen aning om vilken kabel ja drog ut från början.. illa illa illa josefin lilla! jag borde verkligen ta de lite lugnt ibland och inte bara slita och dra.. de gör ju bara ont på mig och tvn bara flinar och skrattar åt mig.. fan. nu får ja kolla på något på datorn istället..

Kommentarer
    ma

illa illa ta en bok istället så kan vi fixa det i morgonkväll då du får besök p&k

2006-11-07 ♥ 22:12:27
    ma

fattar inte vart det tar vägen men jag skrev illa ill ta en bok och ta det lungt vi fixar sladdarna imorgonkväll när jag kommer på besök, hemma?

2006-11-07 ♥ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback