tisdag

var på väg att skriva flera gånger igår men tog mig aldrig tid.. istället åkte ja till rebecka en sväng och fikade goa bullar, drack kaffe och kollade på kort från australien och förra säsongens europa cup.. de var trevligt! sen blev de go middag också, och de var också trevligt.. efter de låg vi alla tre (jag jonte och per) utslagna och mätta i soffan och kollade på "the butterfly effect 2"..

igår insåg jag även att jag inte målat något under hela 2006, så igår kväll när ja egentligen skulle lägga mig och sova satte ja igång med en ny tavla.. och otålig som ja är kunde ja inte sluta innan den va klar.. så nu ligger den färdig och klar på tork. och som vanligt blev de INTE ALLS va ja tänkt från början.. ja är så dålig på att bestämma innan vad ja ska göra eller måla. bestämmer ja något är de nästan helt säkert att de INTE blir de när ja väl är klar.. men men.. det är jag-upp-i-dagen de..


Kommentarer
    Anonym

Haha, jaa! fast vi trodde att det bara var 80talstema, inte hårdrock, så det blev en liten miss, haha, men ändå! Det var en upplevelse att se alla fulla rockers på torget... :D Hur är det med dig då? Skönt att vara hemma igen?

2006-11-21 ♥ 17:27:13 URL: http://lottch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback