söndag

Tio första:
Första bästa kompis: karolin
Första bil: en snygg röd volvo244, fast egentligen min toyota corolla touring
 för det är ju den som står på mig..
Första kärlek: oj, pass..
Första husdjur: blackie min svarta kissekatt
Första semester: kreta 10(?) månader gammal
Första jobb: när ja var liten plockade jag kottar på min morbrors gård, fick några öre per kotte..
Första köpta skiva: oj, de får nog också bli pass för de minns ja inte heller..
Första riktiga kärlek: robin
Första piercing: i öronen om de får räknas 
Första konsert: kommer inte ihåg

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: ööööl
Sista bilfärd: till mackan igår
Sista filmen du såg: kommer ihåg att ja såg en för några dagar sedan men den gjorde inget större
intryck så ja minns inte va de va för någon..
Sista bubbelbadet: sjuuukt länge sedan
Sista spelade cd: hello saferide
Sista gången du grät: i fredag när ja hade migrän
Sista måltiden: frulle (två mackor och två glas oboy)

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar? nej
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? nej
Varit på tv? ja
Fått ditt hjärta krossat? njae.. jo fast inte på riktigt så här i efterhand..
Sagt att du älskar någon utan att mena det? ja
Haft ett one night stand? ja
Busringt till nån? hahaaaa, JA

Kommentarer
    caroline

här e d bra! varit lungna puckar hela helgen för mig...det behövdes! själv?

2006-11-05 ♥ 17:57:30 URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback