söndag

lång dag..! är trött och måste snart sova igen.. har tagit mig en liten lur redan..  
heldag hos abf me prat om rollen som cirkelledare och annat halv-intressant..
(men de va en hel massa god mat även idag!)

har halv-kollat lite på "poseidon" med jonte.. tyckte de blev lite jobbigt ibland (trött och utmattad som jag är blev ja skrämd av minsta lilla) därför var ja tvungen att prata under nästan hela filmen så de inte skulle byggas upp någon spännande stämning.. ganska elakt om någon annan försöker kolla på filmen.. men men.. så blev de nu..

Kommentarer
    caroline

den där idol-final kvällen hade varit något :) men ja drar ju till kiruna på torsdag och är borta i 2v, å när jag kommer hem tror jag idol är slut =/ men vi kan ju hitta på nått annat kul när jag kommer hem istället? :)

2006-11-20 ♥ 14:03:01 URL: http://celandine.blogg.se
    Mikkelsonja

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2009-01-14 ♥ 13:51:55 URL: http://mikkelsonja.20six.fr

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback