onsdag

128731-43

idag var jag ensamvarg och tog en tur till Risafallet, helt SJÄLV.. de va både fint och mysigt.. och rått och ensamt.. började tänka "tänkt om ja ramlar i nu, då kommer de säkert ta jätte länge innan någon hittar mig.. för vem skulle leta efter mig här..?" såg därför till att hålla i mig extra hårt i alla träd och stängsel..

  

och på vägen hem stannade ja till och tittade och kände lite kärlek för åreskutan..
(längtan till fina och soliga skiddagar högg tag i magen för några sekunder..)


sen blev de lite glass-fika och promenad med johan (killen som till&med ler när han sover!).. tur att de finns såna där leende coh trevliga personer som förgyller ens dag när man varit lite uttråkad..

Kommentarer
    ma

vilka fina bilder,visst är det härligt att kunna vara helt själv och kunna njuta av det,-det är lyx.

2006-11-30 ♥ 11:45:30

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback