onsdag


 idag bör jag/ska jag

  • diska
  • städa
  • köra mormor till affärn
  • packa
  • försöka fixa tillbaka sladdarna på tvn
  • skriva upp och lämna in mina jobbtimmar till monika
  • sy nya gardinerna till köket

tänkte gå upp tidigt idag för att pyssla lite.. ställde klockan på 9.. sen 9.30... sen 10.. sen stängde jag av den helt.. mormor väckte mig vid 11 och på frågan "sover du?" svarade jag som alltid
-NEJ, nej, ingen fara, jag va vaken..
varför säger man alltid så? (eller är det bara jag?) till och med när folk ringer mitt i natten kan ja säga så, nej då, jag va vaken.. hur ofta är man vaken vid halv 5 på morgonen när man ska upp och jobba dagen där på..? aldrig jag alla fall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback