måndag

i natt drömde jag att min nya kamera kom.. och den va så fin och bra! och sen vaknade jag.. ibland när man drömmer kan man ju känna så där att NU kommer de där verkligen hända (om de är rimligt vill säga) så jag var helt övertygad när ja vaknade att efter jobbet skulle ja åka och hämta min nya fina kärlek.. men ICKE.. besviken till tusen.

igår kväll var ja mördar-arg.. det finns något man bör passa sig för och de är att dricka upp sista mjölken hemma hos josefin (speciellt på kvällen så de inte finns möjlighet att åka på affärn) och de va precis vad som hände igår. jonte och per drack lite kaffe så där på kvällen och vipps så va mjölken slut (och juicen som tagit slut tidigare på dagen..) de helt slutade i att jag fick panik och gick och la mig skit sur eftersom ja visste att hela morgonen skulle vara förstörd.. ingen oboy, inget te (jag är en sån där tönt som måste ha mjölk i mitt te) och ingen juice.. illa...
(de hela löste sig dock väldigt bra för per var en prins och åkte och köpte mjölk på morgonen innan jag ens han vakna..) 

nu blir de middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback