fredag

migrän-äckel-dag..
så idag har jag sovit sovit sovit..
fick gå hem från jobbet vid 1, eller gå och gå.. ringa efter skjuts då ja inte kunde hålla ögonen
öppna ute för att det var så ljust med all snö. raka spåret i säng och slagg i 6 timmar.
ätit två tallrikar med makaroner och 4 glassar idag.. vilken härlig blandning!
mår bättre nu.

började på en ny bok igår. "bortom ljus och mörker". inte kommit in i den så kan inte
uttala mig..
men "mossvikenfruar" gillade jag! en bok i min smak..! (eller min smak är kanske
fel att säga eftersom jag gillar nästan allt..) den va alla fall rolig och lätt..
tror inte den här nya kommer beskrivas så när den är klar.. den verkar
knappast rolig eller lätt...

igår fyllde patric 25 år! wow va de fylls år hit och dit nu för tiden!
GRATTIS PATTE!

(och grattis Pelle och Maja på 2 årsdagen igår också)

Kommentarer
    caroline

snygg blogg! =)

2006-11-04 ♥ 22:26:32 URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback