torsdag

idag är jag inte riktigt säker på hur jag mår.. jag är nog både glad, och lite surig.. (och egentligen sjukt fika-sugen men ja orkar inte fixa...) de va lite folk och handlade idag, vilket gjorde de timmarna lite långtråkiga.. ja va egentligen allt för trött för att vara på teatern, men de kan man ju inte vara skita i, så jag log som vanligt..

på lördag händer det ALLTFÖRMYCKE saker som man vill vara med på..
middag med "släkten"
julbord me jobbet
pulpa-spelning
bygget-premiär

och de går ju inte att få allt, så de blir middag (me familj) och bygget..

idag ringde de någon från telia med ett "super bra julerbjudande!!!!" om nån telefon ja skulle få (om ja bara startade ett nytt abonnemang och band mig i 18 månader..) wohoooo va trevligt och bra de lät.. men gissa vad! jag sa "NEJ TACK, JAG HAR EN BRA TELEFON REDAN...!" jag är stolt över mig själv, igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

ditt namn:
Kom ihåg mig?

din mail: (publiceras ej)

URL/bloggadress:

skriv din kommentar här:

Trackback